tirsdag den 7. februar 2012

Københavns mesterskabet og Oure.

Hej bloggen.
I denne weekend har jeg været til KM (Københavns mesterskabet) og Oure efterskole. 
lørdag var jeg til KM det var super fedt og jeg hygge vildt godt med alle de tøser der var med. 
Og til jer der er nysgerrig så kom jeg i en A række men ikke i finalen, desværre. :(
Og her er der et billede af mig og tøserne. :)
Søndag skulle jeg til Oure med min mor og min bedste ven (Oscar Hviid)  Jeg tog hjem til ham lørdag og sov der til søndag hvor vi blev hentet af min mor. På vejen der ud hørte vi højt musik, fjollede og det hele var bare super godt. Og da vi så skulle hjem var vi selvfølgelig lidt trætte og sov det meste af tiden. :)
men det har været en god weekend med masser af oplevelser. :)


Tak til jer der gjorde min weekend god!

1 kommentar:

  1. Super fast blog! jeg er fast læser nu! vil du ikke blive fast læser på min? :-)

    www.fashionbyjulieandanna.blogspot.com

    SvarSlet