mandag den 21. maj 2012

Sick

Hi Bloggen.

Jeg har været til en koncurence her i weekendten og nu jeg er total træt og syg. I denne weekendt har jeg oplevet mange ting, vi skulle afsted torsdag og jeg skulle sprinnge fredag. Jeg kom på en 9. Plads ud af 20. Personligt er jeg ikke helt tilfreds, for sidste år kom jeg på en 3. plads. men nok om det. Da det blev lørdag skulle de bedste springer fra alle de lande der var med, springe. det var fedt, vilde øvelser, men fedest af alt "Two Trick" en fed koncurence, hvor de fire bedste springer skal lave de sværste spring de overhovede kan.
det var fest
. Om aften var der fedt og jeg havde glædet mig som en sindsyg. havde lagt make-up og gjordt mig klar.

I dag har jeg været syg, blandt andet fordi jeg ikke har fået så meget søvn og spist noget jeg ikke kunne ståle, men så er det jo godt at jeg har en dejlig kæreste som kan nusse lidt med mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar