tirsdag den 26. juni 2012

"Gamle" billeder ♥

Hej Bloggen.
Jeg ligger her i min seng klokken er 04:01. 
Jeg kan ikke rigtig sove keder mig faktisk ret meget, så jeg kiggede igennem "gamle" billeder af min konfirmation og fandt nogle både søde, smukke og skøre billeder, så i kan lide få et indblik fra min dejlige konfirmation.
Her er nogle af de billeder fra kirken. †††



Da vi var kommet hjem. Med min dejlige nevø Noah. Elsker ham.♥
Her er et af mig der ikke ser så godt ud :D PEACE

Her  er er et af min mors ven Fleming. Pretty cool? Huh? Beats by Dr. Dre 
 Og til jer tøser der godt kan li' Mathias Zanka fodbold spilleren fra FC København. I har en grund til at være jaloux nu. ♥
Mors dejlige "pinlige" tale. ♥
Gaverne 

Bennys rørende tale.♥ (som fik mig til at grade)
Min tale. Som der er nok er nogle af jer der har set, så har jeg to forskellige kjoler på, fordi at jeg spilde chokolade på min konfirmations kjole.

Og tilsidst et billede af min dejlige dessert. ♥♥

 Det var alt for nu, håber i kunne li' indsalget,
 gerne en kommentar.
Y.O.L.O. Miriam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar