fredag den 13. juli 2012

Smil

Hej Bloggen. 
Jeg har gået og haft de vildeste oppe og ned ture, og historien bag er meget lang. Men fortalt kort handler det meste om at være teenager og leve det unge liv. Jeg har mistede en del venner og næsten også familie, men uanset hvad der sker, hvor meget du dummer dig så vil dine ægte venner stå bag din ryg. Din familie vil bakke dig op i alle de valg du træffer, de vil hjælpe dig, elske dig og støtte dig. Så lær' at se hvem der er ægte venner og se hvem der er fake.. Jeg vil gerne lige takke nogle af de mennesker der har hjulpet mig.
Først min mor Tina Louise Jensen Camara 

Mine to bedste veninder Karina Jørgensen & Rikke Ohrt
Min bedste ven Jannick winkler 
Min pleje familie  
Og til sidst min Far, selvom du ikke har været her så meget. 
Så folkens Smil imens i kan..


Y.O.L.O. Miriam Tianna Jensen Camara

1 kommentar:

  1. Det er godt du ved hvem er der er der for dig, det er ret så vigtigt :)
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet